EVA - Univerzální systém hodnocení ploch.
Specifický systém hodnocení jednotlivých nosičů ve venkovní reklamě

Plánování kampaní
Zpracování objektivních odkladů pro klienta při plánování kampaně - pomoc při výběru ploch s nejlepší efektivitou
Audit stávajících ploch
Vyhodnocení stávající kampaně nebo navigace, návrhy na vylepšení ukazatelů, zmapování aktivit konkurence.
Hlavní výhody hodnocení ploch.
Efektivní a cenově dostupný způsob oslovení podrobně definované cílové skupiny.
Pilíře hodnocení ploch
Vyhodnocení stávající kampaně nebo navigace, návrhy na vylepšení ukazatelů, zmapování aktivit konkurence.
Pilíř 1 / Pilíř 2

Pilíř 3 / Pilíř 4

Základní mediální ukazatele

Celkový počet kontaktů
Celkový zásah kampaně, celkový reálný kumulovaný počet potenciálních zákazníků, kteří se za dobu kampaně dostali do kontaktu s reklamním sdělením
gross rating point
Celkový kumulovaný zásah kampaně v % cílové skupiny
cost per thousand
Celkový zásah kampaně, celkový reálný kumulovaný počet potenciálních zákazníků, kteří se za dobu kampaně dostali do kontaktu s reklamním sdělením